Hade tråkigt så svarar på en fråga

Anonym om :
1.hur gammal är du? 2. Hur lång är du? 3. Om du hade en dag kvar att leva (24h) vad skulle du göra då? 4.dina 3 bästa tjej kompisar och killkompisar? 5. Vad är ditt största mål i livet? 6. Har du någon förebild? 7. Din första kärlek? 8. Är du oskuld? 9. Om du hade en miljon vad skulle du göra med dem? 10. Hur ska en kille vara/beteende/stil osv...? 11. Hur är du som person?

Svar :
1. Jag är 14, fyller 15 om 161dagar!
2. 1,69 cm ungefär.
3. Hm, umgås mycket med dom jag älskar och vara riktigt mycket med min familj.
4. Mina tre bästa tjejkompisar.. Det är nog Linn, Lisette & Alin. Bästa killkompisar.. hmm.. Leo, Sani & ingen mer..? Hah.
5. Mitt största mål? Ehm ja.. har inget direkt :P
6. Nope, inte direkt..
7. Alltså första kärlek..? Det var väl typ i dagis om man säger så, och det kommer jag inte riktigt ihåg..
8. Ja.
9. Shoppa jätte mycket, köpt nytt hus och bil.. Sen en till chihuahua ;) och bara massa annat onödigt!
10. Han ska ju tänka på vad han har på sig, men oxå kunna gå runt i mjukisar och en slapp tröja. Inte vara sådär fixerad vid att vara snygg. Men ja, typ trasiga jeans och en sweet-tröja och en keps? Inte sådär "swag", det är ute.. Han ska vara sig själv :)
11. Jadu, som många beskriver.. Eller som lisette. Så är jag blyg som ett barn i början sen blir jag bara ett retard och typ fjantar mig. Folk som inte känner mig kanske tycker jag är dryg och blyg, och massa. Men när man känner mig så äre nästan lite pinsamt kanske.. ;)

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0