Lyckligaste tjejen

Igår var världens bästa kille här, hade det allmänt mysigt o roligt :$ kollade skräckfilm och stackarn skakade <3 haha, tog massa flummkort och käkade mat, sen drog in till stan o var med lisette o adiam.. sen åkte han hem :( sadface asså.. sen traska vi tre runt på stan, jag drog hem o lisette med. o vaknade imorse med världens magont, om man kan skriva så..? åkte t willys med daddy och köpte gott till imorn, linnéa sover över! sen nu väntar jag på att lisette ska gå 10,5 km till mig! kommer ju ta mer än 1 timme men iaf..! smsar också med min goding :$ som tjatar om att jag ska blogga osv. mja, men lisette o jag drar väl kanske in t stan, måste typ köpa 2 linnen. OCH jag stör mig på när dom skriver typ 49,50:- för ett linne, vf skriver dom inte 50 istället? grijfodvkc blir bara förvirrad o angry. haha men iaf, har massaa bilder att visa från dagarna men orkar inte överföra dom till datorn o blogg.se appen funkar fortf inte... så dom kommer väl nån dag då jag orkar haha, men i annat fall så kan ni se på min ig, sannaappelgren @ instagram. aja ska väl fördriva tiden i en timme, i väntan på sengångaren... men pusspuss!

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0