Utkast: Aug. 18, 2012

jag har ganska så himla tråkigt just nu, haha.. vågar inte heller spela slender :( gör nog det senare ikväll, med alla lysen tända o inget ljud hehe.. :$ men jaa, imorgon ska jag platta håret osvosv.. sen kanske dra in t stan o träffa nån? måste iaf köpa två saker hihi. men ja, ehm.. och jag följer antagligen med pappa till skåne, så svänger vi in t ullared så kirrar jag vinterjacka, vantar o lite sånt till vintern! ;) blir perfa, fast det blir mer i höst osv..
ska väl isolera mig ifrån omvärlden strax o borra ner mig o spela lite.. känner mig trött o inte på humör, men rödtott är jag igen hehe. kör på lite sanningar igen, fyfan va tråkigt..

1. Jag blir egentligen inte rädd för skräcfilmer eller spel, bara om jag spelar/ser det med någon, då blir det typ mainstream o jag måste vara rädd haha.
2. Jag klarade mig utan mobil i 2-3månader, dock vare för jag inte hade gratis sms och min gamla sony ericsson w995 :$
3. Jag är väldigt lat utav mig, men när jag väl kommer igång med nåt (t.ex ridning) så vill jag inte sluta.
4. Jag har en väldig ångest över att börja 8an.. Mår nästan dåligt utav det.
5. Jag vill flytta bort ifrån den här hålen, typ till skåne eller så..

Kommentarer
:)

Rider du?

2012-08-19 00:14:04

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0