Wäää på er

tänkte ta upp några saker jag stör mig grovt på asså.. typ folk som blandar in engelska ord i sina inlägg, typ "bloggar later" eller nåt sånt, skriver bara på ren svenska eller engelska? my god. haha. opsi, men ni fattar. och folk som kommer o gråter hos en, och man tröstar den personen, men sen när man själv mår piss så finns ingen personen där för en, typ byter ämne eller nåt. det suger och då slutar jag typ finnas för den personen. ge och ta.

sen fick jag en kommenterar om jag rider, och nej det gör jag inte, slutade när jag var 12 tror jag. alltså 2 år sen. jag red i cirka 5-6år. saknar det något grovt men Trolldal har blivit.. fult nu, tjejerna som rider där tror hästarna är deras osv så pallar inte ens läsa när dom skriver inlägg om dom. haha.
Men aja, ska väl platta håret snart och massa sen får jag lägga mig tidigt för det är doktorn 09.10 imorn.. wäää. haha. ehm ah det var allt, och spela fan inte slender hugofkpv, fick fan mardrömmar utav snubben.. men pusspuss

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0