sanningar

• jag har haft glugg mellan tänderna, men den växte igen oså!

• jag sover med strumpor på, annars känns det tomt

• jag viftar ofta med händerna, gör ljud och säger konstiga ord när jag pratar

• jag är född i stockholm och skulle levt ett underbart stockholmsliv om mina föräldrar inte hade flyttat till denna håla..

• jag vill flytta nån annanstans, hoppas på det

• klagar på att min säng är liten men jag fyller inte ens upp halva..

• utan mina föräldrar hade jag inte vart den jag är idag. (klart.. jag mst ju födas oså men ah)

• jag samlar upp ilska ofta från personer

• jag undviker helst ögonkontakt när jag pratar med nya människor


Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0