Du finns alltid nära

Pappa åkte nyss in och ska köpa Mc Donalds, nomnomnom. Hehehe. Kollade också på Jag Saknar Dig. Grisligt (fint ordval) fin film! Dock tyckte jag ena syster var konstig, alltså helt onaturligt och sånt. Störde mig stort på det. I filmen visas ju också hur killar kan vara sådana svin, tyckte lite synd om henne. Men nu ska jag inte berätta om hela film hörrni!
Har låtit mitt hår varit lockigt hela dagen, känns fantastiskt. Helt mjukt och får ett fint självfall, men ja.
Nu ska jag sluta babbla och kanske börja fixa maten åt pappa, han ville inte ha donken så att.. Bye!

Kommentarer
Pappa

Tack för maten ! Men nästa gång vill jag ha plankstek....

2012-02-02 19:48:37

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0