Was it cold? Oh yes!

Gah, den här dagen har gått nåt grymt segt fram! Det är pisskallt ute, och jag vill bara dra till Turkiet eller nånting! Menmen..
Har tänkt på det här med sporter, jag vill gärna börja på något. Men vet inte vad.. Funderar på handboll, eftersom min bror spelade det och pappa. Cross skulle vara rätt så coolt om man inte var klumpig som en gås..
Ja, kanske tillomed fotboll? Jag vet faktiskt inte.. Jag vill bara ha nånting att göra på dagarna, och inte ligga och dega i sängen.
Dags att komma i form igen, ska börja träna i sommar. Typ springa varje dag, och sånt.

Kommentarer
Pappa

Om du vill börja springa så hänger jag på !

2012-01-23 20:33:40
Olivia

Du och jag börjar på dans. Ok bra.



Vi kan hoppa in i alla (:

2012-01-23 22:44:14

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0