Whenever I see an old person eating alone at a restaurant, I die little inside.

Nu har jag vart 14 i 2dagar, känns inget annorlunda bara att man måste träna på att säga 14 iställer för 13!
Sitter just nu och bara är irriterad, har huvudvärk och vill ha mer apelsin. Får be pappa fixa lite till.
Stannade hemma idag, mådde nåt sjukt illa igårkväll, och hade världens huvudvärk. Sen lite grädde på moset så var jag småtäpt i näsan.
Så lite senare ska jag väl slå på Mean girls och gosa ner mig när vädret är såhär.. Snöar/de nånting förjäkligt, och blåste. Nu blir skidnördarna riktigt glada att Spökbacken/Båsenberga öppnar! :)
Nej nu ska jag kolla runt på nätet och sen kanske kolla film, får se vad huvudet vill.


Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0