Du är så fin raring

Jag har nog världens bästa vän. En sån som alltid står ut med mig, hur töntig jag än är, hon är lika töntig tillbaka. Därför älskar jag henne.
Asså, vet fan inte vart jag ska börja. Alla dessa cuper vi vart på och försökt hitta killar, men alltid failat för vi kan inte hålla oss för skratt. Den gången vi hetsade sönder på busschaffisen för stopp-knapparna inte fungerade, vi gick från duveholm till donken och käkade bulle sen började gå igen.
Du har alltid funnits där och jag litar på dig, till 110%. Men jag är så jävla orolig för dig just nu, och vill bara att du ska få komma hem. Ska göra allt för att få dig o må bättre, för att få tillbaka den där orädda Lisette som alltid är så himla blond.
Världens bästaste vän, allra käraste syster, allra blondaste Lispetan i nesan. Åh, jag finns alltid för dig. Och kommer alltid finnas vid din sida.
Puss.♥






Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0