Eh godnatt

Brist på liv och annat så skriver vad jag o linnéa gjorde igår och idag då. Aight, igår kom linnéa vid typ 7, på kvällen asså. Så drog vi ut och typ flummade sönder haha, drog ner till skolan där vi stötte på rasmus, chrille o ludde :) sen typ vincent, jonte o mattias.. fast dom typ stalkade bara oss. tog lite kort och snackade om gamla minnen där. Drog hem sen för mitt hår blev alldeles fluffigt hah.. Gjorde fiskbensfläta på linnéa och hon inbakad på mig. Sen drog vi på ansiktsmask, asså seriöst min hund blev as rädd o börja skälla.. Hade choklad o hon hade nån vit hahah. Tvättade av efter 15min och smörjde in ansiktet, käkade kvällsmacka och sen poppade popcorn och chillade lite. Hade popcorn i hela min säng haha, somnade i mosat popcorn osv. Men vaknade typ nån gång vid 9 att linnéa satt upp i sängen o sen somnade jag om, o vaknade vid 12 då pappa ropade att pannkakorna va klara haha.. Så båda rusade ner o käkade sen gick upp igen o latade oss i sängen tills hennes mamma kom :(.. Men ja, helt galen dag o helt underbart.
Ska sova nu o massa typ ahahah, 5dagar kvar t skolavslutningen.. vne om jag ska gå ens. Inte värt att leka lekar från 8.30 till 9.30 typ.. Får se sen men mm!
Godnatt

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0