I don’t even know if your mind is made up, if you are where you wanna be

Ligger och förälskar mig i Ulrik o lyssnar på Fool, hihi. Älskar att man kan relatera till hans låtar♥. "I put my sunglasses on, just to hide from judging eyes. And human contact over all." - Love it!
Men ja, asså åh.. Känns som värsta fangirl inlägget ahah :( men ja, är bara förälskad hihi. ASSÅ ÅH HERREGUD, ska förbjuda hans musik på min spotify, yt osv! Blir ju galen haha.. :(
Men imorgon drar jag på löparskorna och drar ut på en powerwalk med min fettis, det behöver han ;) så ful hund haha nejmen :$
Men asså nu jävlar ska jag väl göra nånting haha, nåt nödvändigt.. Typ.. Vet inte :( Fortsätta snacka på fb och checka lite bloggar sen typ.. ingeting haha.
Aja dagen idag var minnesvärd, helt sjukt hur mycket jag har skrattat och fånat mig hehe. Men pusss!

Kommentarer
Saga Berglund

Gissa vem som träffat Ulrik? Känns dig avis^_^ <3

2012-06-20 22:29:54
URL: http://hadithi.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0