I know you're where you need to be, even though it's not here with me

Du kommer föralltid vara min bästavän, du förstod alltid, du skojade alltid, du fanns alltid där.
Det har snart gått 3 år, det är sant att tiden flyger förbi för fort.. Jag kan inte fatta det än.. Varje gång jag kommer hem till farmor så väntar jag alltid på att få se dig. Att du ska krama om mig och fråga om jag har gift mig än. Du är och var världens bästa farfar, ingen kan eller kommer kunna ersätta dig.
Även om du inte är här i person, så vet jag att du finns här. Jag önskar bara jag kunde fått säga hejdå, fått säga dom ord jag velat, varför var du tvungen att lämna oss?..
Jag saknar dig somfan, det känns som om en bit inom mig saknas. Och det är du.

Jag älskar dig världens bästa farfar.

Kommentarer
Pappa

<3

2012-06-24 08:51:23

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0