Dödare än dödast

Inte vart så himla aktiv här, men ska väl försöka hålla uppdateringen uppe. Har vart hemma 2veckor snart, bara smsat med alin och lökat runt på nätet. Såg typ en konstig film vid 8, Trust.. seriöst fick hets på bruden. Usch, nejmen ni får se den själv osv. Ehm, blir nog ingen avslutningsklänning. Fuck that typ, hittar ingen bra, blir nog shorts o ett linne. Slipper jag allt krångel om någon har likadan klänning o blablabla. Men iaaaaaaf, alin är sämst hon ville att jag skulle säga det♥, nejmen hon är bäst. pusspuss.
Uhhh, åker väl o shoppar i helgen, hoppas jag inte får sånt där anfall eller vad man ska säga som på ikea. Usch. Har btw gjort om mitt rum, känns awesome. Ni får bild nån annan dag lol, har ingen lust o lägga ut nu. + mobilen laddas såatteh. Orkar inte babbla mer osv, så godnatt på er. Eller nåt.

Kommentarer
Emma heter jag :)

Hej! Gillar du chips? :D då tycker jag att du ska kolla in den lilla "tävlingen" på min blogg :) Vilken är din favorit? ;) kram!

2012-05-16 22:26:21
URL: http://melovewater.blogg.se/
Alin Artin

HAHAHAHAH PUSS ÄLSKLING<3<3<3<3

2012-05-17 13:28:01
URL: http://kebabdroger.blogg.se/

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0