barndomsvän

vi har vart bästavänner sen barndomsben, jag skulle aldrig klarat mig utan dig. alla bråk, alla tårar, alla skratt. det är med dig jag har kunnat vara mitt rätta jag, kunnat fjanta mig. kunnat säga vad jag vill till. det är dig jag aldrig vill förlora, min egna lillasyster. jag saknar då du bodde längre ner på gatan, då man kunde springa till dig på kvällen o leka Dracula med robin o alex. jag saknar då vi satt hemma hos rasmus, och spelade GH och bara var helt knäppa. varje sommar då vi badade i sjögölet och letade musslor.
vi har haft våra bra o dåliga stunder, men du kommer alltid vara i mitt hjärta.
allra käraste syster.<3


Kommentarer
Anonym

Aww saknar dig syster!

Älskar dig!! :*

2012-11-14 21:53:48

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0