Hemma från lägret

Är hemma från lägret, eller kom hem vid 13.00 och inte kunnat blogga för täckningen sög där.. Men iallafall :

Dag 1. - vi kom dit, la sakerna i våra stugor och fixade sängarna sen började leka lekar och måla ljus tror jag.. Sen så lekte vi och massa till 11 (!!) på kvällen.

Dag 2. - upp vid 8, för vid halv 9 var det frukost. Alla var sega sen så drog vi på pilgrimsvandring, det ösregnade men tur var man förberedd. Fick "rast" i en och en halvtimme. Och sen lekte vi lekar igen och fick sluta vid 22.00 typ. Så drog vi till våran stuga och sen ringde tette till hanna och bad oss komma över, vi planerade att skrämma sthlmarna och småbarnen aka 08orna haha. Meeen, kalle präst och helen stod vid hörnen på husen så vi kom inte ut... Så jag och lisette låtsas sov så vi fick stanna kvar i deras stuga. Sen var vi uppe till 5 och snackade galet med brudarna!

Dag 3. - Vaknade vid 8 i mimmis säng brevid lisette och släpade upp mig till våran stuga och fixade mig till frukost. Sen så packade vi ihop, hade avslutning och sen lunch och hem. Då kom pappa och älskling o hämta mig <3

Kortfattat då, helgen SÖÖG i början, sen ville man knappt hem!


Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0