roligare har man ju haft

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Min prins.
Vem tänker du på nu? Fredrik.
Vem pratade du senast i telefon med? Daddy
Vems hus var du senast i? Mitt eget.
Vem önskar du var med dig nu? Fredrik :(
Vem är din favoritsläkting? Min bror antar jag om man tar det som släkting osv?

Var är din mobiltelefon? Precis bredvid mig.
Var handlar du mest? Typ Norrköping.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Onepiecen fick jag tag på Wear it.
Var åkte du senast bil? Hem från Hanna.

Vad åt du senast? Macka.
Vad drack du senast? Oboy
Vad är det för färg på dina byxor? Rosa.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt superman skal.
Vad har du på fötterna? Strumpor.
Vad är din favorit färg? Alla.
Vilken film såg du senast? Playback.
Vad hör du just nu? Tvn i bakgrunden.

Sovit i någon annans säng? Ja, fast på luftmadrass.
Hånglat på en bio? Nope.
Hånglat i skogen? Haha vafan nej.
Tyckt att din kusin är het? Nej.
Sovit naken? Pass? lol.. :(
Kört över hastighetsgränsen? Ja.
Målat om ditt rum? Ohyes.
Dansat framför en spegel? Ofta.
Fått hicka? Självklart.
Dumpat någon? Nej, faktiskt inte.
Stulit pengar från en kompis? Nej, aldrig.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha nej.
Varit i slagsmål? Aldrig.
Smugit ur ditt hus? Nej.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja, någon gång..
Hånglat med en främling? Lol...?
Älskar eller saknar någon nu? Älskar mina vänner, pojkvän o familj. Och saknar Fredrik just nu :*

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0