Kommer säkert ångra dehär

En sak jag stör mig grovt på, det är 00or och 99or som leker äldre, visst nu säger jag inte att alla 98or och uppåt är mogna, men vi leker inte? Seriöst, en 00a som typ kanske är 140cm o handlar på .. Cubus? Gina? Osv, dafuq?! Tröjorna är som klänningar! Seriöst handla på barnavdelningarna, ser bara så fult ut. Och lek inte "blattar" heller, ni ser ännu mer löjliga ut. Ni 00or o 99or ska ha söta kläder på er, inte tro att ni är nå o handla på gina? En liten 00a säger typ "på gud asso" "haha åsna" för det första, "asso" stavas asså eller alltså. Lägg inte till ett o ist för å, då kommer du kugga i svenskan. OCH LEK INTE SÅ JÄVLA MYCKET, bete dig som en svensk liten 00a! Stör mig as mkt på svenskar som säger typ "wallah, habibi, bre, svär på gud" osv.. om ni inte är ifrån irak, serbien, kurdistan, osv så bete er inte som dom! Ni är 100% svenska så bete er svenskt o ät eran sil o ägg med kaviar. Nu blev det två eller flera saker jag stör mig på men skitsamma, o kan alla sluta skriva ASSO? Det stavas asså lr alltså åh :(


Kommentarer
Regina

Så om du var ett år yngre så skulle du inte handla på gina? ;) Eller vad menar du?:)

2012-09-05 14:57:18

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0