Tråkiiiigt

1. är du singel? nope
2. är du romantisk? det vet jag inte
3. har du pussat nån? jarå
4. är du kär? ja somfan dude
5. har du några syskon? uhm ja?
6. om du nu har syskon hur många har du? 3
7. har dina föräldrar separerats? no
8. har du bonus syskon? det är ju halvsyskon? så kanske lr vne.
9. har du många vänner? ja
10. säg 3 utav dina bästavänner - lisette, leo o fredrik. men finns ju massa fler!
11. har du någon gång blivit sviken? ja
12. när grät du senast? igår
13. varför grät du? privat
14. vem gör dig gladast på hela jorden? min familj, vänner o pojkvän.
15. beskriv din drömtjej med ett ord. - drömkille* och har han redan.
16. tycker du själv om ditt utseende? njä.
17. har du bra självförtroende? nje.
18. vad gör dig sur? massor haha
19. vill du ha barn då du blir stor? ahfan
20. hur många barn vill du ha? 2 högst.
21. om du får en flicka vad ska hon heta? Melody hah nejmen, nåt gulligt o speciellt.
22. om du får en pojke vad ska han heta? Melvin typ
23. vad tänker du på just nu? hanna haha, bara för jag skriver med henne
24. vad har du gjort idag? vart på konfan
25. vem älskar du mest? min familj, vänner o pojkvän igen.
26. skriv hela ditt namn - sanna anastasia appelgren ?
27. vilken är din naturliga hårfärg? brun/svart/blond blabla
28. när fyller du år? 10 januari, GRATTA MIG DÅ
29. hur många har du i din släkt? det vet jag inte
30. vem tänker du på? står däruppe
31. går de bra i skolan? tror de
32. och om inte beskriv varför. - JAG VET INTE.
33. hur mår du just nu? bäst
34. säg en med magrutor - fredriiik.
35. vad vill du bli när du blir stor? de vettefan, får vi se då
36. gillar du eran skolmat? hah nej..
37. vem smsade dig senast? älskling
38. vad stod de? "ska träna nu, puss<3"
39. vem ringde dig senast? fredrik
40. vem krama du senast? hanna o lisette
41. säg en snygg kille o snygg tjej. - asså, sjukt elakt :(
42. svarade du ärligt på alla frågor? ja

Kommentarer

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0