even if i look like a fool

Anonym om stoppa upp en korv i röva:
den som backar undan är du ;)
är inte rädd för dig bitch
IP: 81.234.249.26

skaffa dig ett liv istället för att lägga dig i mitt liv. och nej, jag skulle inte backa ett steg, eller jo kanske några för att slippa se ditt fula face. gå och dränk dig i ett sjö, där kanske din feta röv får plats.


anyways, idag ska jag ner till hagby för att göra adde sällskap i kisoken, schysst kompis jag är eller hur? ;) dagen var väl helt okej, hade tre diagnoser tror jag. dom gick väl bra också, förutom matte. hatar verkligen matte! sen sista timmen hade vi brännboll, var dock inte med. orkade verkligen inte haha. känns nästan overkligt att vara tillbaka bakom skolbänken igen.. men min skola är ganska soft iallafall ;). fan vad mörka moln det är ser jag! men jag drar nog ändå ner, står ju inomhus så det gör inget. :) ska nog börja fixa mig smått, ska ju dra ner vid 18:30. matchen börjar 19:00 och är väl 1-2 timmar. puss!

Kommentarer
matildaaaaaaaaa

ta inte åt dig av en liten nolifer. kommer ihåg en gång jag såg henne (bea)-saken på habbo, hon var så jäääävla wb dig sanna. hon är jävligt avundsjuk också, det märks. hon är så osäker på sig själv så hon måste hålla på med andra (:



luv u sanna <3

2011-08-29 21:39:02

Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0